فرآیند حمل خودرو به نمایندگی ها
فرآیند حمل خودرو به نمایندگی ها یک فرآیند چند مرحله ای است که چندین طرف مختلف را در طول مسیر درگیر می کند.
این فرآیند همچنین مستلزم برنامه ریزی و ملاحظات زیادی برای محافظت از صدها هزار دلار محموله است.
امروز چگونه انجام می شود
این روزها، کارها کمی متفاوت انجام می شود، اگرچه شباهت هایی نیز در آن وجود دارد.بنابراین بیایید فرض کنیم که یک خودرو در سال 2017 در خارج از کشور تولید شده است
زیرا 48 درصد از کل وسایل نقلیه فروخته شده در ایالات متحده در آن سال وارد شده است.اگر خودرویی از خارج از کشور می آید،
نمی توان آن را به سادگی با کامیون به کارخانه سازنده منتقل کرد.در عوض، باید در یک سفر چند مرحلهای که شامل چندین حالت حملونقل است،
شرکت کند.برای رساندن وسایل نقلیه به ایالات متحده، آنها را در یک کشتی باری قرار می دهند.کشتی های باری وجود دارند که برای نگهداری حداکثر 8000 وسیله نقلیه در یک زمان با عرشههای متعدد برای حداکثر ظرفیت طراحی شده اند،
اگرچه بیشتر کشتی ها بین 4000 تا 5000 وسیله نقلیه را در خود جای می دهند.این کشتیهای باری به گونهای طراحی شدهاند
که به ماشینها اجازه میدهند تا به سادگی از کشتی خارج شوند.هنگامی که وسایل نقلیه به ایالت رسیدند، سپس از کشتی باری خارج می شوند
و در انباری قرار می گیرند تا زمانی که بتوان آنها را برای حمل و نقل اضافی برد .بسته به مسافتی که تا نمایندگی طی می کنند،
وسایل نقلیه یا با راه آهن یا کامیون حمل می شوند.کامیون ها برای حمل وسایل نقلیه در مسافت های کوتاه تر استفاده می شوند در حالی که از قطار برای حمل وسایل نقلیه در مسافت های طولانی تر استفاده می شود.
اگرچه احتمالاً قبلاً وسایل نقلیه ای را دیده اید که با کامیون حمل می شوند، حمل و نقل ریلی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید.
در واقع، 75 درصد از خودروها و کامیونهای خریداری شده در ایالات متحده در مقطعی از سفر خود به نمایندگی، از طریق راهآهن حمل میشدند.
اگر قرار است وسیله ای از طریق راه آهن حمل شود، همچنان توسط یک راننده باتجربه برداشته می شود تا به رمپ خودکار راه آهن منتقل شود.
در رمپ خودکار راهآهن، وسایل نقلیه بر روی قفسههای خودکار بارگیری میشوند که میتوانند با خیال راحت وسایل نقلیه را در دو یا سه سطح ذخیره کنند.
این قفسهها دارای رمپهایی هستند که به وسایل نقلیه اجازه میدهند در داخل و خارج از قطار حرکت کنند.
تریلر دوطبقه برای اتومبیل های بزرگتر مانند کامیون ها، بزرگ و مینی ون ها استفاده می شود.قفسه های سه سطحی برای وسایل نقلیه کوچکتر مانند سدان ها و ماشین های جمع و جور استفاده می شود.
پس از رفتن قطار به مقصد، وسایل نقلیه تخلیه و در انباری ذخیره میشوند و منتظر میمانند تا توسط یک
شرکت حمل و نقل خودرو دیگر تحویل بگیرند.
در انتهای پایانی وسیله نقلیه در سفر، آن را روی یک تریلر بار میکنند، توسط راننده سرویس حمل و نقل خودرو ایمن میشود
و سپس به نمایندگی هدایت میشود. تا برای فروش حاضر می شود
کامیون ها
در بیشتر موارد، تریلرهایی که برای انتقال خودروها از تولیدکنندگان به نمایندگیها استفاده میشوند، ترابری روباز هستند.
این بدان معنی است که آنها از طرفین باز هستند.علاوه بر این، بیشتر این تریلرها دو طبقه هستند
تا 12 وسیله نقلیه را در خود جای دهند.چیدمان وسایل نقلیه روی تریلر میتواند شبیه یک بازی تتریس باشد، زیرا سعی میکنید
تعدادوسایل نقلیهای را که میتوانید روی یک تریلر در یک محموله قرار دهید، به حداکثر برسانید.
رانندگان
راننده خدمات حمل و نقل نقشی کلیدی در مرحله نهایی فرآیند حمل و نقل ایفا می کند.آنها وسایل نقلیه را ایمن می کنند و آنها را در طول سفر ایمن نگه می دارند
چقدر طول می کشد تا یک ماشین از کارخانه به نمایندگی برود؟
این مدت زمان بستگی به مسافتی دارد که باید طی کند.
به عنوان مثال، برندهای خودرویی که در خارج از کشور خودرو تولید می کنند،
به زمان سفر بیشتری نیاز دارند.این روزها اکثر خودروها در خارج از کشور تولید می شوند،
اما سه سازنده بزرگ هنوز فعالیت خود را در داخل حفظ می کنند.
تریلر و ارتفاع وسیله نقلیه
هیچ محدودیتی در رابطه با ارتفاع خودرو در سطح فدرال وجود ندارد، اما بسیاری از ایالت ها محدودیت های خود را اعمال کرده اند.
اکثر این محدودیت ها محدودیت ارتفاعی را بین 13 فوت، شش اینچ و 14 فوت تعیین می کنند.
در نتیجه، اکثر شرکتهای حملونقل محدودیتهای ارتفاع هفت فوتی را برای وسایل نقلیهای که مایل به حمل و نقل هستند تعیین میکنند.