ارائه خدمات 24 ساعت امداد رسانی
  • با ما تماس بگیرید

    ۰۵۱۳۸۰۸۹

  • ایمیل

    info@emdadyariran.ir

  • تماس فوری

امداد سرمایشی و گرمایشی

شما پول زیادی را برای نصب وسایل گرمایشی و سرمایشی پرهزینه سرمایه گذاری کرده اید. با این حال، در صورت عدم مراقبت مناسب، چنین دستگاه هایی ممکن است دچار اختلال شوند. تعمیر و نگهداری ضروری است، بنابراین باید به محض اینکه با علائم مخرب قابل توجه روبرو شدید ، با امداد یار ایران خدمات سرمایشی و  گرمایشی در  شهر خودتون تماس بگیرید.
امداد سرمایشی و گرمایشی
شما به طور مرتب با وسایل گرمایشی و سرمایشی خود سروکار دارید و به همین دلیل به راحتی می توانید متوجه تغییرات غیرعادی شوید که از شما می خواهد لوازم خانگی خود را تعمیر کنید. بیایید به برخی از نشانه های مهم اشاره کنیم که از شما می خواهد یک تکنسین اختصاصی برای تعمیر لوازم الکترونیکی تعیین کنید.

 

هوای گرم

این را زمانی متوجه خواهید شد که دریچه ها هوای گرم را آزاد می کنند. ابتدا باید ترموستات را بررسی کنید. رگولاتور را کنترل کنید و مطمئن شوید که سیستم اتاق شما را در دمای پایین خنک می کند. اگر هنوز هوای گرم وجود دارد، شاید مشکل از کمپرسور باشد. سعی نکنید آن را تعمیر کنید؛ با یامداد یار ایران  تماس بگیرید تا کار را انجام دهد و از هرگونه دستکاری  اجتناب کنید. سیستم گرمایش و سرمایش خانه شما پیچیده است و به فردی با دانش عمیق برای مدیریت آن نیاز دارد.

 

جریان هوا ناکافی

وقتی متوجه جریان ضعیف هوا می شوید، به این معنی است که سیستم به طور موثر کار نمی کند. انسداد ممکن است از حرکت هوا جلوگیری کند. در صورتی که با جریان هوای کمتری در خانه خود مواجه هستید، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در یک دستگاه تنفس مصنوعی داشته باشید. با تهویه هوا، اتاق ها جریان هوای تازه کافی را در داخل خانه شما دریافت خواهند کرد. همیشه مطمئن شوید که جریان هوای سالمی دارید و سیستم دمای اتاق را همانطور که لازم است حفظ می کند.

 

 چرخه های مکرر

هنگامی که سیستم گرمایش و سرمایش به درستی کار می کند، با وجود الگوی آب و هوا، باید یک چرخه سرمایش استاندارد داشته باشد. در طول تابستان، سیستم خنک کننده اغلب روشن می شود. اما نباید دوباره و دوباره ادامه پیدا کند. اگر متوجه چرخه های مکرر نامنظم شدید، مشکلی در سیستم خنک کننده شما وجود دارد. در چنین شرایطی، باید یک متخصص را برای بررسی آن تعیین کنید. برخی ممکن است تنظیم سریع کولر گازی را برای توقف دوچرخه سواری منظم توصیه کنند.
 

رطوبت زیاد

آب و هوای چسبنده در فضای باز در طول تابستان و بهار تجربه می شود، اما به معنای رطوبت بالا در داخل خانه شما نیست. یک تهویه مطبوع با عملکرد خوب باید سطح رطوبت را به طور خودکار حفظ کند. اگر دستگاه خانگی شما نتواند رطوبت را کنترل کند، نمی تواند رطوبت توصیه شده را حفظ کند. شما نیاز به تعمیر سیستم، تشخیص سریع برای اطلاع از مشکل و شاید یک کالیبراسیون مجدد ساده دارید. می توانید با امداد یار ایران  تماس بگیرید تا ببینید آیا به رطوبت گیر نیز نیاز دارید یا خیر.

 

آب نشت می کند

یکی دیگر از شاخص‌هایی که نشان می‌دهد سیستم شما نیاز به تعمیر دارد، زمانی است که در حین کار، تراکم تولید می‌کند. آیا دستگاه شما نشتی آب دارد؟ آیا زیر کولر خود با قطرات آب مواجه می شوید؟ سپس زمان مناسبی است که با مکانیک های نزدیک مشورت کنید. هیچ مایعی نباید در خانه جمع شود. این می تواند نشان دهنده نشتی یا آسیب در داخل سیستم باشد و باید از یک تکنسین برای بررسی مشکل استفاده کنید. شما باید آن را یک وضعیت اضطراری در نظر بگیرید زیرا نشت می تواند به خانه شما آسیب برساند و سایر اجزای ساختاری را تحت تأثیر قرار دهد.

 

بوی بد

هر گونه بوی بد از سیستم می تواند مشکلی باشد که نیاز به بررسی فوری دارد. همیشه یک تکنسین را برای بازدید سریع تشخیصی رزرو کنید تا ببینید آیا سیستم نیاز به تنظیم یا تمیز کردن کامل دارد یا خیر. همچنین ممکن است به این معنی باشد که سیستم گرمایش و سرمایش شما ممکن است به یک راه حل با تکنولوژی بالا نیاز داشته باشد. اکثر متخصصان لامپ های فرابنفش را برای از بین بردن هرگونه رشد میکروبی در سیستم توصیه می کنند. روش دیگر تمیز کردن کانال برای از بین بردن مشکلات بوی انباشته شده روی کانال است.

 

صداهای عجیب

اکثر این سیستم‌های خنک‌کننده صداهای سطح پایینی دارند، اما زمانی که بلند و غیرعادی می‌شود، می‌تواند نشانه‌ای از مشکلات شدید باشد. صداهای تق تق می تواند به معنای شل شدن چیزی در داخل دستگاه باشد و ساییدن به معنای چیزی جدی است. شما باید به دنبال مکانیک سیستم باشید تا به شما در حل مشکل با راه حل های ممکن کمک کند.

 

 

امداد سرمایشی و گرمایشی

وسایل خنک کننده خود را بشناسید

نگهداری از لوازم خانگی یک بخش ضروری از ایمنی است. با یک سیستم خنک کننده عالی، می توانید برای مدت طولانی از راحتی خانه لذت ببرید. در صورت مشاهده هر یک از این علائم ذکر شده، معطل نکنید و با امداد یار ایران  تماس بگیرید. هنگامی که سیستم های گرمایش و سرمایش را بلافاصله تعمیر می کنید، عمر سیستم شما را طولانی تر می کند. بنابراین تیمی از متخصصان را برای بررسی آسیب ها و ارائه راه حل مناسب تعیین کنید.

خدمات امداد سرمایشی و گرمایشی

  • کولر گازی
  • بخاری گازی
  • پکیج دیواری و صنعتی
  • اجاق گاز خانگی و صنعتی
  • یخجال خانگی وصنعتی
  • ...

قیمت منصفانه برای همه انجام خدمات رسانی

هزینه امداد سرمایشی و گرمایشی

از 100/000 تومان الی 5/000/000 تومان

  • شارژ کولر گازی 12 هزار - 1/600/000 تومان
  • شارژ کولر گازی 16 هزار - 1/900/000 تومان
  • شارژ کولر گازی 22 هزار - 2/500/000 تومان
Phone icon
تماس با مرکز امداد
WhatsApp icon
درخواست امداد به موقیت شما