ارائه خدمات 24 ساعت امداد رسانی
  • با ما تماس بگیرید

    ۰۵۱۳۸۰۸۹

  • ایمیل

    info@emdadyariran.ir

  • تماس فوری
 لوازم یدکی خودرو چیست؟

لوازم یدکی خودرو چیست؟

لوازم یدکی خودرو چیست؟

قطعات یدکی خودرو اجزایی برای تعمیر قطعات آسیب دیده یا فرسوده خودرویی هستند که در آن کار می کنند.
چنین اجزایی شامل محصولاتی مانند قطعات موتور، تجهیزات الکتریکی، اجزای بدنه و لوازم جانبی برای تطبیق با برندها و انواع خودروهای مختلف است.

فرصت های کسب درآمد برای فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو

وب سایت های تجارت الکترونیک قطعات خودرو را می توان از راه های مختلفی کسب درآمد کرد
، که شامل فروش مستقیم محصولات، مشارکت های وابسته با تولید کنندگان یا تامین کنندگان، یا فروش راهنمای نصب با هزینه است.
استفاده از این مسیرها می تواند فرصت های درآمدی را برای فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو افزایش دهد. فروش آنلاین قطعات خودرو کاملا تحت کنترل شماست.
شما ممکن است قیمت های خود را برای محصولات خود تعیین کنید و بر خلاف
و دیگر نگران هزینه های اضافه شده به هر تراکنش نباشید.
  • از آنجایی که سرمایه گذاری زمانی و پتانسیل درآمد را متعادل می کند، بازاریابی وابسته استراتژی ایده آل کسب درآمد برای پلتفرم های خودرو است.
  • بهترین مکان برای فروش آنلاین قطعات خودرو است.
  • تبلیغات نمایشی دومین جریان درآمد برتر را برای یک فروشگاه خودرو فراهم می کند.
  • شبکه تبلیغاتی مناسب را برای ثبت نام انتخاب کنید، زیرا نیازهای ترافیک ممکن است در بین این شبکه ها متفاوت باشد.
  • به محض اینکه یک شبکه تبلیغاتی شما را پذیرفت، با پیروی از دستورالعمل های یکپارچه سازی آنها، تبلیغات آنها را در وب سایت خود قرار دهید.
  • مبادله دانش و زمان خود در ازای قیمت، چیزی است که مشاوره یا مربیگری مستلزم آن است.
  • شما نشان داده اید که متخصصی هستید که مشتریان شما به آن نیاز دارند.
  • مردم شروع به پرس و جو در مورد موضوعاتی می کنند که فکر می کنند شما در آن یک مرجع هستید، زیرا خود را به عنوان یکی در این زمینه معرفی می کنید.
  • شما می توانید از این خدمات مشاور درآمد کسب کنید.
بیشتر بخوانید: چگونه یک برنامه اشتراک گذاری سواری ایجاد کنیم؟ ویژگی های کلیدی و هزینه

مزایای کلیدی توسعه بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک برای قطعات یدکی خودرو

پلت فرم تجارت الکترونیک مدلی آسان برای قطعات یدکی خودرو است که می تواند مزایای زیادی را برای کسب و کارها و حتی مشتریان فراهم کند.

دسترسی بیشتر به بازار:

همچنین درست است که یک پلتفرم تجارت الکترونیک، کسب و کارهای قطعات یدکی خودرو را قادر می سازد تا مشتریان خارج از مرزهای جغرافیایی خود را جذب کنند.
آنها می توانند مشتریانی را از مناطق مختلف نه تنها در سطح ملی، بلکه در مقیاس جهانی جذب کنند و این به آنها امکان دسترسی به بازار بزرگتر خودرو را می دهد.

افزایش فروش:

با سرمایه گذاری در یک سایت تجارت الکترونیکی سازماندهی شده، شرکت ها قادر خواهند
بود تا طیف وسیعی از محصولات خود را به طور موثر تبلیغ کنند.
این می تواند به دید بهتر منجر شود زیرا پایگاه مشتری در بین کاربران اینترنت بسیار گسترده تر است.
در نهایت، ممکن است منجر به افزایش درآمد شود.
این به این دلیل است که مشتریان می توانند آزادانه انواع محصولات یدکی خودکار را مرور کنند و همچنین به راحتی مستقیماً از منبع آنلاین خود خرید کنند.

صرفه جویی در هزینه:

همه موارد در نظر گرفته شده، فروش قطعات خودرو به صورت آنلاین و راه اندازی یک پلت فرم تجارت الکترونیک می تواند مقرون به صرفه تر از نگهداری یک فروشگاه فیزیکی باشد.
مؤسسات تجاری هزینه هایی مانند اجاره یا خدمات آب و برق و کارکنان را کنار می گذارند که نسبت حاشیه سود را بهینه می کند.

تجربه خرید شخصی:

سیستم‌های تجارت الکترونیکی می‌توانند تسهیلات خرید شخصی‌سازی شده را فراهم کنند که شامل حساب‌های کاربری و همچنین ثبت سابقه خرید می‌شود.
بر اساس الگوهای خرید تاریخی مشتری، کسب و کارها می توانند محصولات مناسب دیگری را پیشنهاد دهند که به نوبه خود باعث ایجاد تعامل و وفاداری بیشتر می شود.

مقیاس پذیری:

یکی از ویژگی های کلیدی که توسعه وب سایت تجارت الکترونیک قطعات خودرو را تعریف می کند، توانایی آن در مقیاس سازی است.
با گسترش کسب و کار، می تواند حجم ترافیک و فروش بیشتری را مدیریت کند.
مقیاس پذیری این پلت فرم تضمین می کند که می تواند در کنار تقاضاهای در حال تغییر کسب و کار تکامل یابد و برنامه های رشد آتی را به طور موثر مدیریت کند.

 

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق قطعات خودرو

فروشگاه های تجارت الکترونیک قطعات خودرو در بین مشتریان محبوب هستند و درآمد خوبی برای کسب و کارها ایجاد می کنند.
آنها با چندین ویژگی متمایز می شوند که راحتی مشتری را در اولویت قرار می دهد و به طور قابل توجهی به عملکرد کلی فروش کمک می کند.

رابط کاربر پسند:

باید یک طراحی ساده و کاربرپسند نرم افزار خودرو در وب سایت وجود داشته باشد.
مشتریان می توانند محصولات را به راحتی پیدا کنند، جستجوها را به طور موثر انجام دهند و همچنین سفارشات را بدون زحمت تکمیل کنند.
چنین شفافیتی برای دسته بندی مناسب و عملکرد جستجو که به مشتریان کمک می کند قطعات خودرو مورد نیاز خود را پیدا کنند بسیار مهم است.

پاسخگویی موبایل:

از آنجایی که روند خرید در دستگاه های تلفن همراه همچنان در حال افزایش است، بنابراین لازم است که پاسخگویی تلفن همراه را بهینه کنید.
این یک تجربه کاربری مثبت را در طیف وسیعی از دستگاه‌ها فراهم می‌کند، زیرا وب‌سایت به درستی ظاهر می‌شود و بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به‌طور روان اجرا می‌شود.

نظرات و رتبه بندی مشتریان:

این می تواند به کاربران کمک کند تا با استفاده از نظرات مشتریان یا رتبه بندی استانداردهای قطعات خودرو احساس اعتبار و اعتماد کنند.
این امر به اثبات اجتماعی بیشتر کیفیت محصولات و رضایت مشتری داده است که مصرف کنندگان را برای خرید محصولات ترغیب می کند.

انجام مؤثر سفارش:

وقتی نوبت به انجام سفارشات می رسد، داشتن موجودی کافی و پردازش سریع سفارشات دو عاملی هستند که منجر به موفقیت یک فروشگاه تجارت الکترونیک می شوند.
اطلاعات دقیق در مورد فرآیند سفارش و تحویل به موقع قطعات یدکی به رضایت مشتری کمک می کند.

تخفیف ها و تبلیغات:

با استفاده از پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها و کاهش قیمت قطعات خودرو، می‌توانید مشتریان را از رقبا دور کنید.
سپس می‌توان استراتژی‌های تبلیغاتی مانند کدهای تخفیف، پیشنهادات بسته، یا تبلیغات ارسال رایگان را برای ایجاد گردش مالی بالاتر برای شرکت در نظر گرفت.
بیشتر کاوش کنید: چگونه می توان یک برنامه موبایلی کمکی کنار جاده ای درخواستی ایجاد کرد؟

روند توسعه فروشگاه اینترنتی فروش لوازم یدکی خودرو:

در اینجا مراحل کلیدی که فرآیند توسعه یک فروشگاه آنلاین برای فروش قطعات یدکی خودرو را تعریف می‌کنند آورده شده است:
تحقیق و برنامه ریزی بازار
  • مخاطبان خود را مشخص کنید و مشخص کنید که نیازهای آنها چیست و چگونه می توانید آنها را برآورده کنید.
  • با انجام تحقیقات در مورد رقبا و کشف روندهای بازار، با صنعت قطعات یدکی خودرو هماهنگ شوید.
  • پیشنهادات منحصر به فرد خود را برای فروش آنلاین قطعات خودرو و همچنین اهداف تجاری شرح دهید.
  • بر روی طرح کسب و کار تمام عیار تمرکز کنید که اهداف فروشگاه تجارت الکترونیکی شما، مخاطبان هدف و فعالیت های بازاریابی از جمله ابزارهای تبلیغاتی و هزینه ها را در بر می گیرد.
  • علاوه بر امور مالی
انتخاب پلت فرم
  • از طرح مسئولیت خرید، فروشگاهی را انتخاب کنید که محتوا تولید می کند.
  • از جمله محبوب ترین نسخه های این پلتفرم های تجارت الکترونیک می توان به  و طراحی سفارشی اشاره کرد.
  • مقیاس پذیری، سهولت سفارشی سازی و کاربر پسند بودن از دیگر عواملی هستند که باید لحاظ شوند.
طرح
  • با کمک سازنده وب سایت قطعات خودرو، یک طراحی صفحه بندی وب کاربر پسند ایجاد کنید.
  • طراحی باید تصویر برند شما را به تصویر بکشد و نیازهای مخاطبان هدف آن را برآورده کند.
  • طراحی را با پاسخگو کردن آن برای همه پلتفرم ها بدون به خطر انداختن تجربه مشاهده و
  • عملکرد وب سایت در اندازه صفحه نمایش هر دستگاه (دسکتاپ، لپ تاپ، تلفن هوشمند، تبلت) بهینه کنید.
توسعه
  • توسعه دهندگان اختصاصی را استخدام کنید و ویژگی های مرتبط از جمله کاتالوگ محصول، قابلیت جستجو، سبد خرید، فرآیند پرداخت، ثبت نام و مدیریت حساب را ایجاد کنید.
  • با داشتن درگاه های پرداخت امن و رمزگذاری ، تراکنش های آنلاین ایمن خواهند بود.
  • برای افزایش بیشتر عملکرد، اشخاص ثالث، مانند مدیریت موجودی، انجام سفارش، حمل و نقل و پشتیبانی مشتری را با هم ترکیب کنید.
مدیریت کاتالوگ محصولات
  • موجودی قطعات یدکی خودرو خود را از نظر نوع محصول، ساخت، مدل و سازگاری سیستماتیک کنید تا مدیریت بهتری را تسهیل کنید.
  • لیست محصولات با کیفیت باید برای سازمان هایی با توضیحات دقیق، مشخصات، تصاویر و قیمت گذاری محصولاتشان افزایش یابد.
  • این امکان را برای مشتریان فراهم کنید که گزینه های مختلف را مرتب کرده و فیلتر کنند تا به آنها کمک کند تا قسمتی را پیدا کنند.
پرداخت و امنیت
  • درگاه‌های پرداخت امن ایجاد کنید تا روش‌های مختلف پرداخت را فعال کنید، مانند کارت‌های اعتباری/ نقدی، و سایر مکانیسم‌های پرداخت آنلاین.
  • از پایبندی مسئولانه به برای محافظت از اطلاعات پرداخت مشتریان و اطمینان از امنیت داده ها اطمینان حاصل کنید.
حمل و نقل و انجام
  • انتخاب های حمل و نقل (مانند استاندارد یا سریع) و نرخ ها را بر اساس وزن یا ابعاد اقلام و محل تحویل مشخص کنید.
  • API حامل های حمل و نقل را برای محاسبه پویا نرخ قابل اعمال برای حمل و نقل و اطلاعات ردیابی را پیاده سازی کنید.
  • سیستم های مدیریت سفارش را ایجاد کنید تا امکان پردازش کارآمد سفارش، خواه به روز رسانی موجودی یا تدارکات حمل و نقل باشد.
تست و تضمین کیفیت
  • بررسی دقیق عملکرد، تجربه کاربری و عملکرد سایت را در مرورگرها و دستگاه‌های مختلف انجام دهید.
  • آزمایش رفتارهایی مانند جستجوی محصول، ناوبری، جریان پرداخت، پردازش پرداخت و همچنین انجام سفارش برای تضمین بهترین خدمات ممکن کاربر.
  • پس از آزمایش و اشکال زدایی کامل، اشکالات، خطاها یا هر گونه مشکل قابلیت استفاده را که می توان اصلاح کرد شناسایی کنید.
  • توسعه اپلیکیشن برای فروش قطعات یدکی بیشتر در اینجا انجام می شود.
راه اندازی و بازاریابی
  • زمان راه اندازی فروشگاه آنلاین قطعات خودرو خود را تعیین کنید و استراتژی های تبلیغاتی را که مشتریان را جذب می کند، برنامه ریزی کنید.
  • از تکنیک های استفاده کنید تا وب سایت تجارت الکترونیک خودرو خود را بیشتر در معرض دید موتورهای جستجو قرار دهید تا ترافیک ارگانیک به سایت برسد.
پشتیبانی و بازخورد مشتری
  • چندین کانال پشتیبانی مشتری مانند پشتیبانی ایمیل، چت زنده، و خدمات تلفنی را برای پرس و جو و کمک به حل مشکلات یا ارائه کمک با آنها حفظ کنید.
  • از بررسی‌ها، رتبه‌بندی‌ها و نظرسنجی‌های بازخورد برای به دست آوردن بینش در مورد بهبود محصولات و خدمات خود به طور مداوم استفاده کنید.
  • یک برنامه مدیریت شکایات مشتری پذیرا را بگنجانید که به سرعت به شکایات مشتری پاسخ دهد و شهرت مطلوبی را حفظ کند.
پیشرفت مداوم
  • علاوه بر این، کاتالوگ محصولات خود را به طور مرتب با لوازم یدکی خودرو و لوازم جانبی جدید که مطابق با تقاضای بازار و پاسخ مشتری اجرا می شود، به روز کنید.
  • مراقب عملکرد سایت خود باشید، رفتار کاربر را تجزیه و تحلیل کنید و بازخورد مشتریان را جمع آوری کنید تا دریابید که در کجا می توانید تغییرات را بهبود بخشید.
  • با توسعه نرم افزار برای روندهای صنعت خودرو، فناوری های نوظهور و استانداردهای تجارت الکترونیک به روز باشید تا رقابتی باشید و برای توسعه پویایی مشتری آماده باشید.
رویکردهایی برای توسعه فروشگاه تجارت الکترونیکی قطعات یدکی خودرو
فروشگاه تجارت الکترونیکی برای فروش قطعات خودرو را می توان از طریق پلتفرم های توسعه سفارشی مانند  یا با همکاری با ارائه دهندگان خدمات برون سپاری ایجاد کرد.
  • توسعه سفارشی بسیار هدفمند و مناسب است، اما زمان کمی برای ساخت محصولات جدید نیاز دارد زیرا به دانش فنی نیاز دارد.
  • یک وب‌سایت تجارت الکترونیک برای قطعات خودرو، محصولات سازنده از پیش تعریف‌شده‌ای را برای قطعات خودرو ارائه می‌دهد که می‌توانند برای کاهش زمان استقرار سفارشی شوند.
  • در حالی که توسعه برون سپاری دانش را در زمینه های مهارت های خاص فراهم می کند، توانایی های ارتباطی و مدیریتی هنوز باید روشن باشد.
بیشتر کاوش کنید: راهنمای توسعه نرم افزار خودرو – هزینه و ویژگی ها
اجزای پنل توسعه اپلیکیشن قطعات یدکی خودرو
پنل توسعه یک برنامه قطعات یدکی خودرو به طور کلی دارای برخی از اجزا و عملکردهای ضروری از نظر طراحی، توسعه، آزمایش و استقرار برنامه است.
ابزارهای مدیریت پروژه:
این به اعضای تیم اجازه می دهد تا ارتباط برقرار کنند، همکاری کنند و سازماندهی کنند.
  • مدیریت کارها
  • ویژگی های همکاری تیمی
  • برنامه ریزی و پیگیری زمان
محیط توسعه:
این شامل ابزارها و منابع مورد نیاز برای کدنویسی، آزمایش، رفع اشکال و همچنین استقرار برنامه است.
  • IDE (محیط توسعه یکپارچه یا ویرایشگر کد)
  • ابزارهای اشکال زدایی
  • کتابخانه ها و چارچوب های کد
ابزارهای طراحی
این ابزارها از محیط برنامه با تنظیم زمینه ای برای عملکرد آنها پشتیبانی می کنند.
  • ابزارهای وایرفریم و نمونه سازی
  • نرم افزار طراحی گرافیک
  • نمودارهای جریان کاربر
  • طراحی پلت فرم های همکاری
اجزای توسعه
عملکرد اجزای توسعه در یک سرور در توانایی آنها برای پردازش منطق و پایگاه داده و ارائه ادغام موفق است.
  • زبان های برنامه نویسی سمت سرور مانند  و غیره وجود دارد.
  • سیستم های مختلف مدیریت پایگاه داده (به عنوان مثال،
اجزای توسعه :
واحدهای توسعه با ایجاد رابط برنامه ها در سمت مشتری سروکار دارند.
  • چارچوب های  و جاوا اسکریپت به عنوان مثال،
  • چارچوب های طراحی پاسخگو (به عنوان مثال، بوت استرپ، بنیاد).
  • ابزارهای تست بین مرورگرها
ابزارهای تضمین کیفیت :
ابزارهای  تست و اشکال زدایی را امکان پذیر می کنند که طی آن کیفیت، عملکرد و عملکرد برنامه بررسی می شود.
  • ابزارهای تست خودکار:
  • ابزارهای تست عملکرد
  • ابزارهای ردیابی اشکال و مدیریت مسائل
اجزای استقرار و
با کمک این ویژگی، اپلیکیشن با استفاده از تکنیک های مختلف در تولید مستقر و نظارت می شود.
  • ابزارهای اتوماسیون استقرار (مانند جنکینز و تراویس CI)،
  • ابزارهایی هم برای کانتینرسازی و هم برای ارکستراسیون به عنوان مثال،
  • ابزارهای نظارت و ثبت گزارش
اسناد و ابزارهای همکاری:
این ابزارها برای تولید اسناد و تبادل داده ها در مورد یک یا چند پروژه و همچنین بهبود همکاری بین اعضای تیم پروژه طراحی شده اند.
  • پلتفرم های اسناد آنلاین
  • ابزارهای ارتباطی مانند
  • ابزارهای جلسه مجازی و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش
هزینه توسعه فروشگاه تجارت الکترونیک قطعات خودرو
هزینه توسعه فروشگاه تجارت الکترونیک قطعات خودرو به عواملی مانند انتخاب پلت فرم، ویژگی های یکپارچه و سفارشی سازی بستگی دارد.
باید بر این اساس برنامه ریزی کرد و ویژگی ها را با توجه به اهداف کسب و کار و نیاز مشتری در نظر گرفت.
هزینه راه اندازی افتتاح فروشگاه آنلاین قطعات خودرو بسته به عواملی که در بالا توضیح داده شد می تواند بین 5000 تا 10000 دلار یا بیشتر باشد.
برای دریافت قیمت دقیق و اطمینان از اینکه وب سایت نیازها و اهداف شما را برآورده می کند، باید با یک شرکت توسعه نرم افزار خودرو با تجربه و قابل اعتماد تماس بگیرید .
نتیجه
ظهور صنعت پس از فروش خودرو، فرصت‌های فراوانی را برای ایجاد یک فروشگاه تجارت
الکترونیکی فراهم می‌کند که در آن قطعات یدکی خودرو از طریق اینترنت به فروش می‌رسد.
با درک مناسب از بازار توسعه نرم افزار مدیریت ناوگان ، استفاده از بستر تجارت الکترونیکی
مناسب و تمرکز بر پارامترهای اصلی توسعه، این امکان برای کسب و کارها فراهم می شود
که از حضور آنلاین خوبی برخوردار باشند و بتوانند نیازهای متنوع را برآورده کنند.
علاقه مندان به خودرو در سراسر جهان
سوالات متداول
س. چگونه می توانم یک پلت فرم فروش تجارت الکترونیکی مناسب برای قطعات یدکی خودرو انتخاب کنم؟
ANS. هنگام انتخاب پلت فرم فروش قطعات یدکی خودرو در تجارت الکترونیک، روی انعطاف پذیری،
مقیاس پذیری، سفارشی سازی، امنیت، پشتیبانی فنی و ویژگی های یکپارچه سازی تمرکز کنید.
س. فروشگاه تجارت الکترونیک قطعات خودرو چه ویژگی هایی باید داشته باشد و کدامیک از همه مهمتر هستند؟
ANS. ویژگی‌های فروشگاه‌های تجارت الکترونیک قطعات خودرو شامل توضیحات محصول،
قابلیت‌های جستجوی جامع، کانال‌های پرداخت امن، سازگاری با موبایل، مدیریت موجودی
و سفارش برای فروشندگان، و ارائه حساب به مشتریان است.
س. چه اقداماتی می توانم برای ایمن کردن معاملات آنلاین در فروشگاه قطعات خودرو خود انجام دهم؟
ANS. با مشتریان ارتباط برقرار کنید و آنها را به استفاده از درگاه های پرداخت امن و رمزگذاری
تشویق کنید، نرم افزار آنها را به طور منظم ارتقا دهید، اقدامات احراز هویت دو مرحله ای را اجرا
کنید و رفتار اینترنتی مناسب را آموزش دهید.
س. چه تاکتیک های بازاریابی برای تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیک قطعات خودرو مناسب تر است؟
ANS. سئو، بازاریابی محتوا، رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های ایمیل، مشارکت تأثیرگذار و همچنین تعامل با مخاطبان را برای فروش آنلاین قطعات خودرو اعمال کنید.
س. چگونه می توانم مقدار محصول خود را در یک فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیک نظارت کنم؟
ANS. کاتالوگ فعلی را برای محصولات جدید، به روز شده یا متوقف شده تنظیم کنید و عملیات سفارش خودکار را برای نظارت مستمر بر مقدار محصول اجرا کنید.

خدمات

امداد باطری

تعمیر – تعویض استارت

تعمیر – تعویض دینام

سرویس شارژ باتری

سرویس بررسی باتری

خدمات نصب – تعویض باطری

برسی – تعویض چراغ های خودرو

برسی – تعمیر – تعویض فن خودرو

برسی ایسیو خودرو

برسی تعمیر سیستم صوتی تصویری خودرو

برسی عیب یابی برق خودرو

فروش باطری ایرانی – خارجی

فروش سیستم صوتی تصویری

فروش دوربین جلو – عقب خودرو

فروش لوازم یدکی برق خودرو

تعویض باطری خراب با باطری صفر

خدمات

امداد خودرو

مکانیکی سیار

سوخت رسانی سیار

تعمیرگاه مکانیکی

پنچرگیری

تعویض روغن

تعویض لاستیک

تعویض لنت

حمل خودرو با خودروبر – جرثقیل – یدکش

فروش لوازم یدکی خودرو

فروش لاستیک خودرو

فروش روغن موتور

خدمات رنگ خودرو – تعمیرات صافکاری

تعمیر رادیاتور ترک خورده

تعمیر و نگهداری سیستم سوخت

سرویس قفل خودرو

تعویض شیشه – آینه

سرویس در محل

رفع مشکلات جاماندن سوییچ یا تعریف سوییچ

بازکردن درب خودرو

پنچرگیری و تعویض چرخ

تعمیرات سبک و رفع ایرادات فنی خودرو

خدمات

حمل و نقل خودرو

حمل اتومبیل های مسابقه

حمل ماشین های تصادفی به مراکز بیمه

حمل و نقل خودرو های لوکس و لاکچری

حمل و نقل خودرو خودروهای وارداتی به مرکز تعویض پلاک و شماره گزاری

حمل خودرو صفر از نمایندگی به مرکز تعویض پلاک

حمل خودرو تصادفی

حمل خودرو کلاسیک

حمل خودرو مسابقه ای

حمل خودرو انواع خودرو خارجی

حمل خودرو بدون پلاک

حمل خودرو با خودروبر

حمل خودرو با یدک کش

حمل خودرو با جرثقیل

حمل خودرو با خودرو سوار

آماده سازی خودرو های واژگون شده

در آوردن خودرو از دره یا رودخانه

بیرون کشیدن خودرو گیر کرده

پشتیبانی سایت

فروش باطری با نصب رایگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با مرکز امداد
WhatsApp icon
درخواست امداد به موقیت شما