ارائه خدمات 24 ساعت امداد رسانی
  • با ما تماس بگیرید

    ۰۵۱۳۸۰۸۹

  • ایمیل

    info@emdadyariran.ir

  • تماس فوری
 تست دینامیک خودرو

تست دینامیک خودرو

تست دینامیک خودرو

این داستان نشان می‌دهد که چگونه ما به برخی از دوستان، که در بخش‌های مختلف یک خودروساز بزرگ کار می‌کردند.
کمک کردیم تا راه‌حل‌های جدیدی را برای بهبود کار تست خودرو روزانه خود پیاده‌سازی کنند .
معرفی سیستم جمع‌آوری داده‌های نرم‌افزار با مقر اصلی در پارما و دفاترش در تورین، میلان و رم، شرکتی است.
که به سمت بازاریابی حسگرها و ابزار دقیق الکترونیکی برای صنعت و تحقیق می‌رود.
اگر در ابتدا تکنیک‌های موجود بر پایه آنالوگ بودند، در طول سال‌ها، به دنبال پیشرفت‌های
تکنولوژیکی، مهارت‌های خود را در بخش‌های مختلف گسترش داده‌ایم که به ما امکان می‌دهد
راه‌حل‌های کاملی در زمینه سیستم‌های جمع‌آوری داده‌ها و مهندسی برق ارائه دهیم ما با اشتیاق کار می کنیم.
به نوآوری های تکنولوژیکی توجه می کنیم و به شدت به نیازهای مشتریان خود توجه می کنیم.
ساختار فنی-تجاری، به لطف دفتر مرکزی اصلی در پارما و دفاتر در تورین، میلان و رم به شما
امکان می دهد در سراسر خاک ایتالیا، هم برای فروش و هم برای کمک، فعالیت کنید.
دوست ما، جیانی، در آزمایشگاه شاسی و دینامیک خودرو در یک گروه بزرگ خودروساز کار می کند.
جیانی و تیمش باید با تعدادی از برنامه های استاندارد مختلف برای محک زدن و توسعه عملکرد هندلینگ، سواری و ترمزگیری سر و کار داشته باشند.
کار روزانه آنها اندازه‌گیری عملکرد دینامیک خودرو و تجزیه و تحلیل رفتار زیرسیستم‌های مرتبط بر
اساس روش‌های تست استاندارد ISO و پروتکل‌های تست قدیمی توسعه‌یافته در شرکت است.
گاهی اوقات، آزمایشگاه درخواست‌های تست «ویژه» دارد که نیاز به رویکرد چند رشته‌ای یا توسعه روش‌های آزمایش جدید دارد.
در سمت اندازه گیری، یک تنظیم معمولی برای هندلینگ هدف یا تحلیل هدف ترمز شامل موارد زیر است.
یک سنسور نوری برای سرعت و زاویه لغزش کناری، با خروجی آنالوگ یا یک سنسور برای اندازه
گیری زاویه فرمان و گشتاور،یک واحد اندازه گیری اینرسی سنسورهای نیروی پدال و موقعیت.
سنسور فشار هیدرولیک،چندین ترموکوپل،یک گیرنده ، با تصحیح دیفرانسیل برای دستیابی به دقت در سطح سانتی متر در موقعیت مطلق، وداده های اتوبوس خودرو.
در بسیاری از موارد، آنها مجبورند از شتاب‌سنج‌های اضافی، سنج‌های فشار، سنسورهای ارتفاع سواری و دوربین‌ها استفاده کنند یا نیاز به اندازه‌گیری توان الکتریکی دارند.
 یک سنسور نوری سمت چپ برای اندازه گیری سرعت و زاویه لغزش کناری، و یک حسگر لیزری
ارتفاع سواری سمت راست برای اندازه گیری دقیق رول و گام نسبت به زمین استفاده می شود.
بنابراین، جیانی به دنبال راه‌حل سخت‌افزاری جدید برای جمع‌آوری داده‌هاتنها چند نیاز به ما آمد.
ورودی آنالوگ با امکان مدیریت پتانسیومترها سنسورهای فشار سنج،ورودی های شمارنده
اضافی،چند پورت  برای داده های اتوبوس  وسیله نقلیه،و شاید گیرنده یکپارچه نیز،و چرا نهتصحیح
و یک باتری برای مستقل بودن از منبع تغذیه خودرو،بهتر است یک جفت باتری قابل تعویض گرم
باشد،و گاهی لازم است یک دسته ورودی ترموکوپل اضافه کنم،و یک کنترل از راه دور برای شروع
و توقف ضبط، برای راحتی راننده تست، وبه راحتی با کانال های آنالوگ اضافی قابل گسترش
است.
در واقع، به غیر از بخش جیانی، دوستش انریکو، آزمایشگاه تست بخش عملکرد خودرو و مصرف
سوخت را هدایت می‌کند، بنابراین در پایان، ما الزامات هر دو را جمع‌آوری کردیم
سرانجام، سیستم جمع‌آوری داده‌های متولد شد، زیرا می‌خواستیم جیانی و انریکو را با ابزار مناسب خوشحال کنند.

تست رانندگی دشوار

در سمت روش تست، کار شامل استفاده از پروتکل های تست ذکر شده در بالا است.
این بدان معناست که راننده آزمایشی باید خودرو را طبق مشخصات از پیش تعریف شده فرمان، گاز و ترمز هدایت کند.
این کار ممکن است حداقل برای برخی از انواع آزمایش‌ها چندان دشوار به نظر نرسد، اما حتی
ساده‌ترین مانور آزمایشی نیز باید با رعایت الزامات دقیق و مرزهای تحمل محدود روی چندین متغیر اندازه‌گیری شده اجرا شود تا نتایج قابل تکرار و دقیق تضمین شود.
به عنوان مثال، انجام یک ورودی فرمان سینوسی در یک مسیر مستقیم به طول 2 کیلومتر و عرض 15 متر، راننده آزمون باید تحت کنترل باشد.
سرعت،دامنه زاویه فرمان لازم برای دستیابی به سطح مورد نظر از شتاب جانبی، وفرکانس
فرمان البته، او همچنین باید نگاهی به جاده بیندازد تا از رفتن روی چمن، تصادف با مانع یا ماشین دیگر جلوگیری کند.
در مورد ورودی سینوسی، تمرکز بر روی تحریک دقیق در زاویه فرمان کم و g پایین است.
تست های دیگر، به عنوان مثال، فرمان پله، به تحریک سریع و دقیق در مقادیر زاویه فرمان بالاتر، با
سرعت فرمان بالا، بیش از حد پایین، و زاویه فرمان ثابت در یک درجه تحمل 1 درجه در حالت ثابت نیاز دارند.
چندین پروتکل تست نیاز به انجام یک مانور آزمایشی یکسان دارند که یک پارامتر در یک زمان
متفاوت است، به عنوان مثال افزایش سرعت خودرو از یک حرکت به دیگری، یا زاویه فرمان.
سپس باید نگاهی به داده های انبوه بیندازید تا ببینید که ترتیب تست بعد از هر آزمایش چگونه پیش می رود.
در اینجا به یک نکته مهم دیگر می رسیم.
تست خودرو کارآمد، هم سخت افزار خوب و هم نرم افزار همراه مناسب است.
تیم جیانی یک سنت طولانی از رانندگان تست عینی بسیار ماهر دارد. اما، حتی بهترین راننده
تست عینی در جهان باید ببیند که چقدر خوب عمل کرده است، و اگر یک تست نقص کوچکی دارد،
باید دوباره آن را انجام دهد تا مهندس عملکرد خود را خوشحال کند علاوه بر اینکه نشان می دهد که می تواند انجام دهد.
این بهترین راه است در گذشته، یک مهندس عملکرد باید داده‌های تست را بررسی می‌کرد .
تا به راننده آزمایش بازخوردی در مورد کیفیت اجرای آزمایشی ارائه دهد، تا به او بگوید که آیا به
دلیل هر متغیری خارج از محدوده اجرا نشد، و در نهایت، تست را تکرار کنید

خدمات

امداد باتری مشهد

امداد باطری در مشهد

باتری کمکی در مشهد

کابل به کابل باتری در مشهد

 تعمیر استارت در مشهد

 تعمیر دینام در مشهد

شارژ باتری در مشهد

تست باتری در مشهد

 تعویض باتری در مشهد

تعویض لامپ‌های چراغ‌های خودرو در مشهد

تعمیر فن خودرو در مشهد

تست ایسیو خودرو در مشهد

نصب سیستم صوتی و تصویری خودرو در مشهد

عیب یابی و رفع عیب برق خودرو در مشهد

فروش لوازم یدکی برق خودرو در مشهد

فروش تعویض باتری ۲۴ ساعته

فروش و تعویض استارت در محل

فروش و تعویض دینام در محل

فروش و تعویض باتری در محل

تعویض باطری خراب با باطری صفر در مشهد

خدمات

امداد فنی در مشهد امداد خودرو مشهد

امداد در محل مشهد

عیب یابی و تعمیر مکانیکی سیار در مشهد

سوخت رسانی در اسرع وقت در مشهد

تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی مکانیک سیار در مشهد

تعویض لاستیک پنچر شده در مشهد

پنچرگیری لاستیک در محل در مشهد

تعویض لنت‌های چرخ‌های جلو و عقب در مشهد

حمل خودرو با خودرو بر- جرثقیل – یدک‌کش در مشهد

 فروش لوازم یدکی خودرو در مشهد

فروش روغن در مشهد

خدمات رنگ خودرو  – تعمیرات صافکاری – در تعمیرگاه‌های طرف قرارداد در مشهد

تعویض و تعمیر رادیاتور آب در مشهد

تعویض پمپ بنزین در مشهد

باز کردن درب خودرو قفل شده در مشهد

تعمیر شیشه بالابر آینه برقی در مشهد

چکاپ خودرو  و سرویس در محل در مشهد

رفع مشکل سوئیچ تعریف کد سوئیچ در مشهد

باز کردن درب صندوق عقب خودرو در مشهد

تعمیرات سبک و رفع ایرادهای فنی خودرو در مشهد

عیب یابی به دستگاه دیاگ

خدمات

حمل خودرو در مشهد

حمل و نقل خودرو با خودروبر در مشهد

حمل و نقل خودرو با یدک‌کش – یدککش در مشهد

 حمل و نقل خودرو با خودرو سوار در مشهد

حمل و نقل خودرو با جرثقیل در مشهد

حمل و نقل خودرو با تریلر در مشهد

حمل اتومبیل‌های آسیب دیده در مشهد

حمل خودروهای تصادفی به مراکز بیمه و تعمیرگاه در مشهد

حمل و نقل خودروهای لوکس و مدل بالا در مشهد

 حمل و نقل خودروهای وارداتی از گمرک به مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری در مشهد

حمل و نقل خودروهای صفر به مراکز تعویض پلاک با خودروبر در مشهد

حمل و نقل خودروهای تصادفی با نیسان یدک‌کش در مشهد

حمل و نقل خودروهای آسیب دیده – نیسان چرخ‌گیر در مشهد

حمل و نقل خودروهای معیوب با خودرو سوار در مشهد

 حمل و نقل خودروهای واژگون شده با جرثقیل در مشهد

حمل و نقل خودروهای مسابقه‌ای و کلاسیک در مشهد

 حمل و نقل انواع خودروهای خارجی – ایرانی در مشهد

حمل و نقل خودرو بدون پلاک در مشهد

حمل و نقل ادوات کشاورزی از کارخانجات تولیدی در مشهد

آماده سازی خودروهای واژگون شده با جرثقیل در مشهد

درآوردن خودرو از دره یا رودخانه در مشهد

بیرون آوردن خودرو گیر کرده در گل و رودخانه در مشهد

کشیدن و درآوردن خودرو گیر کرده در رمپ و پارکینگ در مشهد

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Phone icon
تماس با مرکز امداد
WhatsApp icon
درخواست امداد به موقیت شما